Thursday, January 19, 2006

Foto`s & comments

Reminisce
Reminisce,
originally uploaded by moco2go.
Eindelijk kunnen we (lees Maurice) plaatjes op het weblog zetten. Als je op een plaatje klikt, kom je op de rest van de foto´s terecht (en we hebben nog veel meer op de ipod...).
En op veler verzoek (duh!): Je hoeft nu ook niet meer een `member` te worden om comments te geven.
Oh ja, op die foto zie je Ushuaia, het zuidelijkste puntje van Argentinie, vlakbij Antarctica (vandaar de jas). Vandaag hebben we een auto gekocht en morgen rijden we richting noorden!

8 Comments:

Blogger Lein said...

joehoooee plaatjes!

1:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hoi beste Tangootjes,

Wat een mooie plaatjes daatin Zuid-Argentinie.Misschien kunnen jullie je auto, waarin jullie nu rijden met het kenteken, duidelijk op de foto zetten op jullie weblog.

Groeten,

HALEMA FABER

6:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

Lieve Maurice en Corine,
Vanuit Ugchelen reis ik met jullie mee!Prachtige foto´s en leuke reis verhalen.Ik wens jullie nog vele heerlijke weken toe.
Liefs van Ingrid.

6:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ook de groeten van mij hoor!

Bedankt voor de piccas.
Het is nu wat tastbaarder allemaal.

Ps wat grappig mijn familie woont (woonde) ook in Uchelen... :)

ohoh vergeten in te loggen JR

7:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dude & Dudette,

Damn dat zit in Argentinie. Jullie zullen nu wel zo´n beetje geaclimatisseerd zijn. Op een paar foto´s zien jullie er toch wat geradbraakt uit. Zal de overgang van het werken naar de vrijheid zijn dudes. Altijd weer een gewenning aan onze natuurlijke toestand: het vegeteren. Pluk wat van die mooie bloemen daaro en enjoy!


U guys rock,

Gerard.

9:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Het ziet er allemaal erg leuk uit veel plezier..

Wat is het voor een auto geworden, en wat kost dat daar nou?

11:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hey Morris!!!

Even tussen al die foto's door een berichtje van je favoriete huissletje,
Mooie avonturen daar...nou hier hetzelfde gezemel als altijd...maar er is een lichtpuntje voor je terugkomst...weet je wat ik heb gevonden net? Nou he? raad dan? Het gele tasje met het slot van de achterdeur en het bonnetje...kun je eindelijk declareren, ik pas erop voor je hoor. Als ik jou was zou ik mooi niet terugkomen...al mis ik je wel hoor, vooral omdat m'n computer met de dag gestoorder wordt! Enfin, doe je meisje de groeten...hoi Corine, pas op em he? en ik val je nog wel een keer lastig...ga nu Dick uitleggen waarom je ook onder de pleebril moet poetsen...veel plezier nog...laterzzz...

Michiel.

10:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Heeee Mo & Co!

Jeetje, eindelijk heb ik de url te pakken!
Leuk om jullie zo te volgen. 'Vooral vaak hééél herkenbaar! Tof!

Have fun en keep in touch!

Liefs Barbara

5:05 PM  

Post a Comment

<< Home